Izlaist lentes komandas
Pāriet uz galveno saturu

Youtube kā reklāmas kanāls uzņēmuma reprezentācijai

pdf-icon-small.gifKursa programma

Anotācija:

Kursā ietvertas tēmas par Youtube kanāla veidošanu, personalizēšanu un aktualizēšanu, auditorijas piesaistīšanu, stratēģiju veidošanu mērķauditorijām, datu analīzi un reklāmas iespējām. Komersantu darbinieki pēc kursa apguves spēs izveidot un pārvaldīt Youtube kanālu, izmantot tā sniegtās iespējas, sākot ar kanāla izveidi un beidzot ar video monetizēšanu.

Kursa mērķis:

Sniegt praktiskas zināšanas Youtube platformas izmantošanā, sākot ar platformas sniegto iespēju izprašanu un jauna Youtube kanāla izveidi, un beidzot ar video augšupielādi un to monetizēšanu skatījumu iegūšanai.

Kursa ilgums:

32 akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. apjomā mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu nostiprināšanai e-mācību vidē.)

Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:

ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR

Kursa cena komersantam - 81,60 EUR

Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:

  • Orientēties Youtube platformas sniegtajās iespējās;

  • Pārvaldīt personīgo un uzņēmuma Youtube kanālu;

  • Monetizēt Youtube video (Video optimizācija Youtube atslēgvārdiem);

  • Izmantot rīkus mērķtirgus un mērķauditoriju izpētēm (arī neatkarīgi no Youtube platformas).

Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā

Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:

  • Digitālā etiķete (Netiquette)

  • Digitālas identitātes vadība

  • Digitālā satura apstrāde un integrēšana

  • Drošība

  • Problēmu risināšana

Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:

  • Vīzija

ESF LIKTA
Projektu atbalsta: ESF ESF