Kursa programma
Anotācija:
Kursā ietvertas tēmas par Youtube kanāla veidošanu, personalizēšanu un aktualizēšanu, auditorijas piesaistīšanu, stratēģiju veidošanu mērķauditorijām, datu analīzi un reklāmas iespējām. Komersantu darbinieki pēc kursa apguves spēs izveidot un pārvaldīt Youtube kanālu, izmantot tā sniegtās iespējas, sākot ar kanāla izveidi un beidzot ar video monetizēšanu.
Kursa mērķis:
Sniegt praktiskas zināšanas Youtube platformas izmantošanā, sākot ar platformas sniegto iespēju izprašanu un jauna Youtube kanāla izveidi, un beidzot ar video augšupielādi un to monetizēšanu skatījumu iegūšanai.
Kursa ilgums:
32
akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. apjomā
mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu
nostiprināšanai e-mācību vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Orientēties Youtube platformas sniegtajās iespējās;
Pārvaldīt personīgo un uzņēmuma Youtube kanālu;
Monetizēt Youtube video (Video optimizācija Youtube atslēgvārdiem);
Izmantot rīkus mērķtirgus un mērķauditoriju izpētēm (arī neatkarīgi no Youtube platformas).
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Digitālā
etiķete (Netiquette)
Digitālas
identitātes vadība
Digitālā
satura apstrāde un integrēšana
Drošība
Problēmu
risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: