Kursa programma
Anotācija:
Kursā ietvertas tēmas par Instagram rīkiem un reklamēšanās iespējām, kā arī rezultātu analīzi ar Instagram Insight rīku. Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs patstāvīgi publicēt un reklamēt uzņēmuma ziņas Instagram aplikācijā ar viedtālruņa palīdzību, veidojot un popularizējot uzņēmumu un tā sniegtos produktus/pakalpojumus.
Kursa mērķis:
Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas darbā ar sociālā tīkla platformu Instagram un papildus piedāvātajām aplikācijām.
Kursa ilgums:
16 akad.
stundas (klātienes mācības 8 akad. st. un 8 akad. st. mācību materiāls e-
vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 136,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 95,20 EUR
Kursa cena komersantam - 40,80 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izprast Instagram sniegtās iespējas un veidus biznesa veicināšanai,
Izveidot reklāmas kampaņu (atlasot atbilstošu mērķauditoriju, budžetu un reklamēšanās ilgumu), ar kuru sasniegt uzstādītos mērķus,
Identificēt efektīvākās ziņas un mērķauditoriju, kas reaģē un izrāda interesi par uzņēmuma produktu/pakalpojumu,
Brīvi strādāt ar dažādām aplikācijām viedtālrunī.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības
iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība,
izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā
etiķete (Netiquette)
Digitālas
identitātes vadība
Drošība
Problēmu
risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Radošums
- Ētiska domāšana un ilgtspējas nodrošināšana