Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par reklāmu izveidi sociālajā tīklā Facebook – tehniskās prasībām tekstiem, foto, video, lai tie nebūtu pretrunā ar Facebook algoritmu un būtu efektīvi. Tiks apskatītas jaunākās izmaiņas Facebook, ar ko jāsaskaras uzņēmumiem, kas vēlas izvietot reklāmas – 2018. gada aktualitātes, kas jāņem vērā, izvietojot saturu.
Kursa programmā tiks apgūts Ads Manager un rasts ieskats Business Manager kontā, kas ļauj administrēt Facebook reklāmas dažādām lapām un pievienot vairākus darbiniekus.
Kursa mērķa grupa: mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība veidot reklāmas.
Kursa mērķis
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par to:
kādas ir prasības attiecībā uz tekstiem, foto un video materiāliem, lai izveidotu efektīvu vizuālo reklāmu Facebook,
kādas ir reklāmas rīka Ads Manager reklāmu veidošanas iespējas,
kādas Facebook algoritma izmaiņas jāņem vērā 2018. gadā,
kādas ir reklāmas atdeves un efektivitātes izvērtēšanas un analīzes iespējas).
Priekšzināšanas:
Priekšzināšanas darbā ar datoru un kādu no interneta pārlūkprogrammām, priekšzināšanas par Facebook ierakstiem un reklāmām.
Kursa ilgums:
16 akad. stundas (klātienes mācības 8 akad. st. un 8 akad. st. mācību materiāls e- vidē).
Kursa cena (bez PVN) 136,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 95,20 EUR
Kursa cena komersantam - 40,80
EUR
Mācību rezultāti
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
izveidot saviem mērķiem pakārtotas Facebook reklāmas, ieguldot pēc iespējas mazāk resursu,
izvērtēt Facebook reklāmu efektivitāti un novērtēt auditorijas iesaisti,
radīt atbilstošu saturu sava uzņēmuma lapai un spēt to izcelt citu reklāmu plūsmāplānus,
orientēties Ads Manager rīkā un patstāvīgi darboties ar dažādām reklāmu iespējām.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram
DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Digitālas identitātes vadība
Veselības aizsardzība un labklājība
Drošība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: