Anotācija:
Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs veikt uzņēmuma mājaslapas auditorijas analīzi, novērtēt mārketinga kanālu efektivitāti un, balstoties uz secinājumiem, veikt ierosinājumus efektīvākai mērķa auditorijas sasniegšanai.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība veikt mājaslapas efektivitātes analīzi.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par:
uzņēmuma mājas lapas auditorijas analīzi un filtru iestatīšanu informācijas nodošanas efektivitātes paaugstināšanai;
uzņēmuma mājas lapas auditorijas analīzes veikšanu un segmentēšanu;
uzņēmuma mājas lapas satura un attēlošanas ierīču efektivitātes novērtēšanu;
apmeklējuma avota datu analīzi un apmeklējumu datu atsekošanu reālā laikā;
mārketinga kanālu efektivitātes noteikšanu un novērtēšanu.
Mācību kursa tēmas:
1. Datu analīzes nepieciešamība un būtība.
2. GA uzstādīšana:
GA darbības pamatprincipi.
Jauna konta izveide.
Mājas lapas darbību sekošanas pievienošana GA.
GA informācijas paneļu izmantošana.
3. Auditorijas atskaišu analizēšana:
Mājaslapas auditorijas izpēte.
Plūsmas avotu noteikšana.
URL atsekošanas elementi.
Lietotāju segmentēšana.
Segmentu analīze.
4. Iekšlapas analīze:
Mērķu izpildes.
Mikrokonversijas.
Lapu sniegums.
“Piltuvju" analīze.
Atribūcijas modeļi un mērķu novērtēšana.
Nestandarta pārskatu sagatavošana.
5. Secinājumu izdarīšana:
Datu interpretācija.
Lēmumu pamatošana.
Atdeves aprēķināšana.
6. Papildu noderīgu tehnoloģiju izmantošana:
Google tag manager.
Eksperimentu veikšana.
Webmaster tools.
Anotācijas.
Kohortu analīze.
Web analītikas principi.
Ekomercija.
Priekšzināšanas:
Interneta lietošanas prasmes, izpratne par mājaslapas funkcijām, prasme strādāt ar informācijas datu bāzēm.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Definēt auditorijas analīzes mērķus un iestatīt dažādus filtrus;
Veikt uzņēmuma mājas lapas auditorijas analīzi;
Veikt apmeklējuma datu atsekošanu reālā laikā;
Analizēt auditorijas datus – apmeklējuma avotu datus, satura datus;
Veikt padziļinātu auditorijas analīzi atbilstoši lietotāju segmentiem;
Noteikt un novērtēt mārketinga kanālu efektivitāti;
Definēt noteikumu paziņojumus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām;
Izvirzīt secinājumus par analizētajiem datiem;
Izteikt ierosinājumus efektīvākai mērķu izpildei;
Pamatot biznesa lēmumus ar datiem;
Veidot detalizētas un specifiskas atskaites uzņēmuma vajadzībām;
Izveidot un uzstādīt Google Analytics (GA) kontu, orientēties rīka vidē.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Datu, informācijas un digitālā satura analīze;
Iekārtu un satura aizsardzība;
Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte;
Tehnisko problēmu risināšana;
Radoša digitālo tehnoloģiju izmantošana: digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošana, lai radītu jaunas zināšanas, inovatīvus procesus un produktus.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: