Ieslēgt pieejamāku režīmu
Izslēgt pieejamāku režīmu
Izlaist lentes komandas
Pāriet uz galveno saturu
Izslēgt animācijas
Ieslēgt animācijas
SekotSekot Koncentrēties uz saturu Koncentrēties uz saturu
Sākums
  • SākumsPašlaik atlasīts

Mājaslapas meklēšanas rezultātu uzlabošana ar SEO tehnoloģijām (T)
 

Meklēt
  • Kontakti
  • Kvalifikācijas prasības
  • Apmācību programmas
  • Jautājumi un atbildes
  • Sākums
lapas attēls
Lapas saturs

Anotācija:

​Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs izstrādāt interneta vietnes SEO stratēģiju un īstenot atbilstošus SEO pasākumus, ar mērķi iegūt labākas pozīcijas meklētāja rezultātos.

​

​Kursa mērķa grupa:

Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība noskaidrot mērķauditorijas viedokli, lai pieņemtu pamatotus biznesa lēmumus.​


Kursa mērķis:

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas patstāvīgi veikt interneta vietnes SEO ar populāriem profesionāliem rīkiem.​

Mācību kursa tēmas:

1.      Meklēšanas sistēmu darbības principi;
2.      Vietnes struktūras izstrāde;
3.      Semantiska kodola veidošana – atslēgvārdu definēšana;
4.      Mājaslapas iekšējā optimizācija:

  • mājaslapu dublēšana;

  • vietnes karte;

  • tekstu optimizācija;

  • krustenisko saišu izveide.

5.      Mājaslapas ārējā optimizācija:

  • darbs ar meklēšanas serveriem;

  • tematiskie katalogi;

  • saišu biržas.

6.      Tehniskais audits - vietnes analīze, kā to redz meklētājs;
7.      SEO analītikas instrumenti​


Priekšzināšanas:


Datoru lietošanas iemaņas.​


Kursa ilgums:

​32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)

Kursa cena: 

  • ​Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
  • ​ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR​
  • Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
  • Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR

Mācību rezultāti:​

Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:

  • Analizēt SEO pasākumu nepieciešamību un veikt tehnisko auditu – identificēt potenciālas problēmas;

  • Salikt semantisko kodolu – definēt atslēgvārdus un frāzes;

  • Projektēt vietnes struktūru;

  • Optimizēt vietnes lapas – rakstīt SEO draudzīgus tekstus, aizpildīt lapas aprakstošu informāciju;

  • Izveidot vietnes karti;

  • Veikt vietnes ārējo optimizāciju – reģistrēt vietni meklēšanās sistēmās, tematiskajos katalogos un veicināt vietnes popularitāti;

  • Veikt sava darba analīzi.​

Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:​

Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:

  • ​Datu, informācijas un digitālā satura analīze;

  • Iekārtu un satura aizsardzība;

  • Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte;

  • Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana. 

Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietv​aram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:

  • ​Ideju novērtēšana​​.

​