Kursa programma Pašnovērtējuma tests
Anotācija:
Sociālā tīkla Linkedin profila izveidošana un pārvaldība uzņēmuma (biznesa) vajadzībām. Profesionālas informācijas sagatavošana un izvietošana, lai nodrošinātu uzņēmuma reprezentāciju un efektīva sadarbības tīkla izveide, kā arī apmaksāta satura un reklāmas izvietošana, ar mērķi sasniegt plašāku auditoriju.
Kursa mērķa grupa: darbinieki un uzņēmuma īpašnieki, kuri izmanto vai plāno izmantot sociālos tīklus uzņēmuma reprezentācijai, reklāmrakstu izvietošanai, profesionālu kontaktu veidošanai ar sadarbības partneriem (mārketinga speciālisti, uzņēmumu vadītāji, personāla vadītāji).
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un
praktiskās iemaņas Linkedin maksas un bezmaksas iespēju izmantošanā, lai
veidotu profesionālu sociālo tīklu uzņēmuma darbības atbalstam.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot profesionālu Linkedin profilu uzņēmuma (biznesa) vajadzībām,
Personīgā profila izveide, kas atbilst biznesa vides prasībām,
Veidot kontaktus un meklēt sadarbības partnerus,
Atspoguļot būtiskāko un svarīgāko informāciju, veidot profesionālu saturu,
Veidot saturu atbilstoši vēlamajai mērķauditorijai,
Izmantot tīklošanas iespējas uzņēmuma produktu un pakalpojumu reprezentācijai.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Digitālas identitātes vadība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: