Anotācija:
Komersantu dalībnieki pēc kursa spēs veidot profesionāla uzņēmuma tēlu platformā LinkedIn, tādā veidā popularizējot uzņēmumu un veidojot profesionāla un stabila uzņēmuma tēlu. Veidot kontaktus ar sadarbības partneriem un atspoguļot uzrunājošu darba vidi jaunajiem darbiniekiem. LinkedIn platformas lielākā priekšrocība ir iespēja uzrunāt atbilstošo auditorija, neatkarīgi no uzņēmuma biznesa mērķiem.
Kursa mērķa grupa:
Darbinieki un uzņēmuma īpašnieki, kuri izmanto vai plāno izmantot sociālos tīklus uzņēmuma reprezentācijai, reklāmrakstu izvietošanai, profesionālu kontaktu veidošanai ar sadarbības partneriem un iekārojamas darba vides tēla veidošanai (mārketinga speciālisti, uzņēmumu vadītāji, personāla vadītāji).
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas Linkedin maksas un bezmaksas iespēju izmantošanā, lai veidotu profesionālu sociālo tīklu uzņēmuma darbības atbalstam.
Mācību kursa tēmas:
1. Linkedin platformas vīzija
Privāta profila lietošanas mērķi
Biznesa profila lietošanas mērķi
2. Personīgā un Profesionāla (Biznesa) Linkedin profila izveide
3. Profila pārvaldība
Profila satura sagatavošana un izvietošana
Sasniegumu un rezultātu atspoguļošana (Atskaites)
Kontaktu veidošana un pārvaldība
4. Komunikācijas mērķis un biežums
5. Mērķauditorijas definēšana
6. Reklamēšanās iespējas
Sponsorēts raksts jaunuma joslā (Sponsored Content)
Sponsorēta personīgā ziņa mērķauditorijas pastkastītē (Sponsored InMail)
Labā sāna reklāmas ziņa (Text Ads)
Datu analīze un optimizācija
7. Grupu izveide un tīklošanas nozīme
8. Meklēšanas rīki
9. Linkedin maksas profili
Priekšzināšanas:
Datoru lietošanas iemaņas.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot profesionālu Linkedin profilu uzņēmuma (biznesa) vajadzībām;
Personīgā profila izveide, kas atbilst biznesa vides prasībām;
Veidot kontaktus un meklēt sadarbības partnerus;
Atspoguļot būtiskāko un svarīgāko informāciju, veidot profesionālu saturu;
Veidot saturu atbilstoši vēlamajai mērķauditorijai;
Izmantot tīklošanas iespējas uzņēmuma produktu un pakalpojumu reprezentācijai.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Digitālā etiķete (Netiquette);
Digitālas identitātes vadība;
Tehnisko problēmu risināšana;
Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana;
Radoša digitālo tehnoloģiju izmantošana: digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošana, lai radītu jaunas zināšanas, inovatīvus procesus un produktus.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Radošums;
Ētiska domāšana un ilgtspējas nodrošināšana.