Kursa programma Pašnovērtējuma tests
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par e-pasta veidiem, struktūras veidošanu, funkcionalitāti, satura veidošanu, mārketingu.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par:
Lietišķo komunikāciju ar klientiem un sadarbības partneriem, izmantojot e-pastu.
Lietišķa e-pasta veidošanu un noformēšanu atbilstoši mērķauditorijai.
Automatizējamām e-pasta darbībām – vēstules izsūtīšana vairākiem adresētiem, atbildes ziņojumu izsūtīšana par savu prombūtni.
Kampaņas e-pastu veidošanu un e-komercijas platformu izmantošanu.
Priekšzināšanas:
Datoru lietošanas iemaņas, priekšzināšanas interneta pārlūkprogrammu un e-pasta programmu izmantošanā.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Mācību rezultāti:
Kursā mācību dalībnieki apgūs kā:
Korekti sagatavot lietišķas e-pasta vēstules komunikācijai ar klientiem un sadarbības partneriem.
Izveidot automatizētu atbildi uz saņemtajiem e-pastiem prombūtnes laikā.
Izveidot, automatizēti pielāgot un nosūtīt vēstules vairākiem adresātiem.
Izveidot kampaņas e-pastu izmantojot e-komercijas platformu MailChimp.
Veidot izpratni par e-pasta kampaņu ētiskumu.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Ētiska domāšana un ilgtspējas nodrošināšana
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Drošība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: