Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par Instagram satura veidiem, formātiem un izmēriem, apstrādi, komunikāciju ar sekotājiem.
Kursa mērķa grupa: mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuri vēlas veidot sava uzņēmuma platformu sociālajā tīklā Instagram, kā arī nostiprināt uzņēmuma tēlu un atpazīstamību interneta vidē.
Kursa mērķis
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un
praktiskās iemaņas patstāvīgi strādāt ar sociālā tīkla platformu Instagram un
papildus piedāvātajām aplikācijām atbilstošā uzdevuma veikšanai.
Optimālai dalībai kursā vēlams: datorprasmes, viedtālrunis.
Kursa ilgums:
16 akad. stundas (klātienes mācības 8 akad. st. un 8 akad. st. mācību materiāls e- vidē).
Kursa cena (bez PVN) 136,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 95,20 EUR
Kursa cena komersantam - 40,80
EUR
Mācību rezultāti
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izprast Instagram sniegtās iespējas un veidus biznesa veicināšanai,
Radīt un realizēt dažādus satura veidus un tos apstrādāt ar papildus aplikācijām, kā arī publicēt uzņēmuma profilā,
Identificēt efektīvākās ziņas un mērķauditoriju, kas reaģē un izrāda interesi par uzņēmuma produktu/pakapojumu,
Brīvi strādāt ar dažādām aplikācijām viedtālrunī.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram
DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Digitālas identitātes vadība
Drošība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: