Anotācija:
Šis ir Instagram
Pro kurss, kas paredzēts, lai uzlabotu dalībnieku sociālo mediju prasmes
un atraisītu komersantu zīmolu Instagram potenciālu. Šī līmeņa kursā Jūs
apgūsiet stratēģijas, taktikas un specifiskus padomus, kas pilnveidos Jūsu
skatījumu un pieeju Instagram mārketinga komunikācijai. Kursā apgūsiet tēmas,
sākot no sava profila audita un optimizēšanas līdz saistoša satura izveidei,
auditorijas piesaistīšanai un rezultātu analīzei. Apgūstiet Instagram
mārketingu padziļināti un paceliet sava zīmola klātbūtni tiešsaistē jaunā
līmenī! Kopā iedziļināsimies un atklāsim, kā izcelties dinamiskajā Instagram
mārketinga pasaulē.
Kursa mērķi:
1. apgūt sociālo mediju prasmes un atraisīt zīmolu potenciālu sociālajā platformā Instagram;
2. apgūt stratēģiju, taktiku un specifiskus padomus, kas pilnveidos zināšanas un pieeju Instagram mārketinga komunikācijai.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuri vēlas veicināt produkta vai pakalpojuma pieprasījumu (pārdošanu) ar sociālo tīkla Instagram palīdzību, kā arī nostiprināt uzņēmuma tēlu un atpazīstamību interneta vidē. Produkta nišas ar lielu potenciālu Instagram vietnē: bizness un pārdošana internetā, skaistumkopšana, fitness un sports, luksuss un dzīvesstils, dzīvnieki, ceļošana un citi nišas produkti.
Mācību kursa tēmas:
- Instagram formāti un to sniegtās iespējas;
- Instagram mārketinga stratēģijas pamati, kas ietver mērķu uzstādīšanu, mērķauditorijas noteikšanu, plāna izstrādi, rezultātu analīzi;
- Instagram biznesa profilu audits;
- Zīmola vizuālā identitāte Instagram mārketingā;
- Satura veidošanas nianses;
- Canva.com rīka izmantošana satura veidošanā;
- Rezultātu analizēšana.
Priekšzināšanas:
Viedtālrunis, lejupielādēta Instagram aplikācija viedtālrunī, izveidots uzņēmuma profils Instagram aplikācijā, prasme strādāt un piekļuves (lietotājvārds un parole) aplikāciju lejupielādēm (App store/Google play store/u.c).
Kursa ilgums:
16 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 8 akad. st. un 8 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 110,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 77,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 33,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 56,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki pratīs uzlabot savu Instagram mārketinga stratēģiju, izmantojot aktuālākās un efektīvākās prakses, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus un panākumus savā biznesā.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Digitālā etiķete (Netiquette);
Digitālas identitātes vadība;
Iekārtu un satura aizsardzība;
Tehnisko problēmu risināšana.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai
Radošums;
Ētiska domāšana un ilgtspējas nodrošināšana.