Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par 3D modelēšanu, modeļu analīzi un specializētiem komunikācijas rīkiem, kas paredzēti darbam ar 3D modeļiem.
Kursa mērķa grupa: mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuālie komersanti, kuriem ir nepieciešamība modelēt savu produkciju 3D vidē vai izmantot citu radītos 3D modeļus savos darba procesos.
Priekšzināšanas:
Optimālai dalībai kursā vēlamas vidējas vai labas iemaņas darbā ar Microsoft Windows.
Kursa ilgums:
48
akad. stundas (klātienes mācības 24 akad. st. un 24 akad. st. apjomā
mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu
nostiprināšanai e-mācību vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 408,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 285,60 EUR
Kursa cena komersantam - 122,40 EUR
Kursa mērķis:
Iemācīt dalībniekiem:
Veidot un rediģēt 3D modeļus;
No 3D modeļiem iegūt materiālu apjomus, skaitu, tilpumus un citu specifikācijām nepieciešamo informāciju;
Reprezentēt 3D modeļus dažādos veidos;
Izveidot ilustratīvus attēlus, rasējumus, animācijas, foto-montāžas un prezentācijas no 3D modeļiem;
Pielāgot programmu savai darbības specifikai
Mācību rezultāti
Pēc kursa apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot digitālus 3D modeļus vienkāršām industriālā dizaina un arhitektūras formām;
Strādāt ar 3D modeļu bibliotēkām;
Radīt ilustratīvus attēlus, rasējumus, animācijas, foto-montāžas un prezentācijas;
Radīt detalizētu objektu specifikāciju;
Uzstādīt papildrīkus, programmas pielāgošanai savai darbības specifikai.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā satura apstrāde un integrēšana
Radoša digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošana, lai radītu jaunas zināšanas, inovatīvus procesus un produktus
Drošība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Iespēju atpazīšana
Ideju novērtēšana
Mācīšanās no pieredzes