Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par “Business Manager”, mērķauditoriju izpēti, kampaņu plānošanu un budžetēšanu, “Facebook” remārketinga izmantošanu un analītiku. Komersantu darbinieki kursā apgūs “Facebook” maksas reklāmas piedāvātos rīkus, efektīvu sadarbību ar ārējiem partneriem vai aģentūrām, izmantojot “Business Manager”, iepazīs klienta ceļu līdz pirkumam, iemācīsies praktiski izstrādāt reklāmas kampaņas aukstām, siltām un karstām auditorijām. Kursanti analizēs “Facebook” reklāmguvumu, izmantojot “Facebook” analītiku, kā arī tādus analītikas rīkus kā “Google Analytics”.
Kursa mērķis:
Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par digitālo mārketingu un specifiski mārketinga rīka “Facebook” izmantošanu sava uzņēmuma izaugsmes veicināšanai.
Kursa ilgums:
32
akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. apjomā
mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu
nostiprināšanai e-mācību vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Pārvaldīt “Facebook", “Business Manager" (sadarboties ar trešajiem resursiem, pārvaldīt darbiniekus, izmantot citus papildus piedāvātos resursus pēc nepieciešamības);
Izprast un praktiski izstrādāt remārketinga kampaņu stratēģiju un remārketinga kampaņas atkārtotu mājaslapas apmeklētāju uzrunāšanai;
Izprast mārketinga rādītājus un noteikt to efektivitāti. Pieņemt lēmumus par nākotnes aktivitātēm un kampaņu optimizāciju, balstoties uz iegūto statistiku.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Digitālas identitātes vadība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: