Kursa programma
Anotācija:
Profesionāla Facebook konta izveide individuāli un uzņēmuma vajadzībām. Ikdienas komunikācijas nodrošināšanas nosacījumi un labās prakses. Mērķgrupas noteikšana un satura pielāgošana tai.
Kursa mērķa grupa: mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuālie komersanti, kas nodarbojas mārketinga aktivitātēm un klientu attiecību uzturēšanu.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas Facebook maksas un bezmaksas iespēju izmantošanā, lai veidotu aktuālu un saistošu sociālo tīklu uzņēmuma darbības atbalstam. Facebook ziņu nodrošināšana starptautiskai komunikācijai.
Priekšzināšanas:
Spēja darboties ar datoru.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot un pārvaldīt uzņēmuma lapu Facebook platformā,
Individuālā Facebook profila uzturēšana,
Noteikt uzņēmuma mērķauditoriju un potenciālos sekotājus,
Veidot saturu ikdienas komunikācijai,
Veidot saturu vairākās valodās.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Digitālas identitātes vadība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši
EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: