Anotācija:
Profesionāla Facebook konta izveide individuāli un uzņēmuma vajadzībām. Ikdienas komunikācijas nodrošināšanas nosacījumi un labās prakses.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuālie komersanti, kas nodarbojas mārketinga aktivitātēm un klientu attiecību uzturēšanu.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas Facebook maksas un bezmaksas iespēju izmantošanā, lai veidotu aktuālu un saistošu sociālo tīklu uzņēmuma darbības atbalstam. Facebook ziņu nodrošināšana starptautiskai komunikācijai.
Mācību kursa tēmas:
Facebook platformas iespējas uzņēmuma vajadzībām;
Uzņēmuma lapas izveide un pielāgošana;
Komunikācijas stils un biežums;
Uzņēmuma mērķauditorijas definēšana;
Reklamēšanās iespējas;
Satura izveide vairākās valodās.
Priekšzināšanas:
Datoru lietošanas iemaņas. Dalībai kursā nepieciešams - jābūt Facebook profilam un iespējai izveidot vai pieejas kādai Facebook lapai.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot un pārvaldīt uzņēmuma lapu Facebook platformā;
Individuālā Facebook profila uzturēšana;
Noteikt uzņēmuma mērķauditoriju un potenciālos sekotājus;
Veidot saturu ikdienas komunikācijai;
Veidot saturu vairākās valodās.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Digitālā etiķete (Netiquette);
Digitālas identitātes vadība;
Tehnisko problēmu risināšana;
Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana;
Radoša digitālo tehnoloģiju izmantošana: digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošana, lai radītu jaunas zināšanas, inovatīvus procesus un produktus.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Radošums;
Ētiska domāšana un ilgtspējas nodrošināšana.