Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par e-pasta mārketinga rīku izmantošanu visos produkta vai pakalpojuma pārdošanas cikla posmos, datu analīzi, lai piedāvāto rīku izmantotu efektīvi. Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs strādāt ar e-pasta mārketinga tehnoloģiskajiem rīkiem un izmantot tos datubāzes palielināšanai un e-pasta kampaņu izsūtīšanai.
Kursa mērķis:
Veidot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas e-pasta mārketingā, informēt par tā iespējām uzrunāt potenciālos klientus. Organizēt mērķtiecīgus e-pastus konkrētām mērķauditorijām.
Kursa ilgums:
32
akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. apjomā
mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu
nostiprināšanai e-mācību vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot e-pasta kampaņas atbilstoši pārdošanas posma mērķim;
Ievākt datus par saviem potenciālajiem klientiem;
Veidot automātiskus klienta “onboarding" e-pastus;
Analizēt iegūtos datus un tos izmantot.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldīšana,
Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Digitālā etiķete (Netiquette)
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Iniciatīvas uzņemšanās
Citu mobilizēšana