Anotācija:
Klienti var sniegt informāciju, kas palīdz uzņēmumam radīt labāku produktu vai pakalpojumu. Viņi vislabāk pateiks, kas uzņēmuma piedāvājumā ir labs un kur, savukārt, ir vieta uzlabojumiem.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība noskaidrot mērķauditorijas viedokli, lai pieņemtu pamatotus biznesa lēmumus.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas patstāvīgi strādāt ar elektroniskās aptaujas rīkiem un izmantot tos atbilstošā uzdevuma veikšanai.
Mācību kursa tēmas:
Aptaujāšanas procesa organizācijas pamatprincipi;
Datu aizsardzība un Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) ietekme uz aptaujāšanas procesiem;
Jautājumu definēšana un datu interpretācija;
Populāro aptaujas rīku apskats un funkcionālais salīdzinājums (platformas visidati.lv analīze);
Aptaujas veidošana ar rīku Google Forms;
Aptaujas veidošana, izmantojot spēļu platformu Kahoot.com.
Pasākumu dalībnieku aptaujas un laika kopplānošanās platforma doodle.com.
Priekšzināšanas:
Datoru lietošanas iemaņas.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot aptauju nodefinējot jautājumus, izvēloties atbilstošus jautājumu tipus un vērtējumu skalas;
Nodrošināt aptaujas un datu apstrādes procesu leģitimitāti;
Elektronizēt izveidotu aptauju;
Interpretēt savāktus datus, apstrādājot respondentu sniegtās atbildes;
Izveidot aptaujas spēli.
Plānot pasākumu apmeklētību.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana;
Tehnisko problēmu risināšana;
Iekārtu un satura aizsardzība;
Autortiesības un licences;
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Koplietošana, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Ideju novērtēšana;
Motivācija un neatlaidība.