Ieslēgt pieejamāku režīmu
Izslēgt pieejamāku režīmu
Izlaist lentes komandas
Pāriet uz galveno saturu
Izslēgt animācijas
Ieslēgt animācijas
SekotSekot Koncentrēties uz saturu Koncentrēties uz saturu
Sākums
  • SākumsPašlaik atlasīts

Efektīvu mārketinga kampaņu organizēšana (P)
 

Meklēt
  • Kontakti
  • Kvalifikācijas prasības
  • Apmācību programmas
  • Jautājumi un atbildes
  • Sākums
lapas attēls
Lapas saturs

​​​

Anotācija:

Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs organizēt profesionāli veidotas mārketinga kampaņas un veiksmīgāk pozicionēt savu uzņēmumu atbilstoši savai mērķauditorijai. ​

Kursa mērķa grupa:

Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība paplašināt un attīstīt mārketinga informācijas nodrošināšanas veidus. 

​

Kursa mērķis:

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas:

  • uzņēmuma mārketinga un pārdošanas procesa atbalstam;

  • efektīvu uzņēmuma Google Ads kampaņu veidošanā;

  • mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšanā precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.​

Mācību kursa tēmas:

1.      Iepazīšanās ar Google Ads vidi:

  • Google Ads apraskts un pielietojums;

  • Google Ads salīdzinājums ar citiem mediju kanāliem;

  • Interfeisa cilnes;

  • Konta izveidošana un uzstādīšana.

2.      Kampaņu veidošana:

  • Primāras kampaņas izveide;

  • Atslēgas vārdu piemeklēšana;

  • Atslēgas vārdu papildināšana un analīze ar Keyword planner;

  • Reklāmas satura veidošana;

  • Negatīvo atslēgas vārdu izmantošana;

  • Paplašinātās informācijas kampaņas.

3.      Kampaņu veidošana Display network:

  • Display network kampaņas veidošana;

  • Display planner izmantošana tārgetingam;

  • AdBuilder izmantošana reklāmas satura veidošanai;

  • Reklāmas kanālu izvēle;

  • YouTube reklāmas.

4.      Kampaņu optimizēšana:

  • Kampaņas mērķu uzstādīšana;

  • Kampaņas rezultātu analīze;

  • Optimizēšana kampaņas mērķim;

  • Reklāmas rādīšanas laika izvēle;

  • Ierīču izvēle reklāmām;

  • Ģeogrāfiskais un valodu targetings;

  • Cenas stratēģijas veidošana;

  • Testa un standarta kampaņu nošķiršana;

  • Kampaņu kvalitātes uzlabošana.

5.      Citas noderīgas lietas:

  • Paziņojumu uzstādīšana;

  • Atskaišu veidošana;

  • Remārketinga kampaņas;

  • Budžeta pārvaldīšana.


Priekšzināšanas:

Interneta pārlūkprogrammu lietošanas prasmes, datu apkopošanas un analīzes prasmes.

​
Kursa ilgums:

​32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)

Kursa cena: 

  • ​Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
  • ​ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR​
  • Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
  • Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR

Mācību rezultāti:​

Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:

  • Orientēties rīka vidē un veidot Google Ads kampaņas un reklāmas saturu;

  • Izvēlēties un veidot atslēgas vārdus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām;

  • Izvirzīt un optimizēt reklāmas mērķus;

  • Plānot un mainīt reklāmas budžetu;

  • Plānot reklāmas kampaņu, izvēloties attēlošanas ierīces un veidojot laika grafiku;

  • Plānot kampaņu un reklāmas saturu atbilstoši mērķauditorijai;

  • Veidot reklāmas ar Ad Builder un izvietot reklāmas YouTube;

  • Atsekot un veidot reklāmas kampaņu atskaites.

Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:​

Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:

  • ​Digitālas identitātes vadība;

  • Iekārtu un satura aizsardzība;

  • Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana.

Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:

  • ​Iespēju atpazīšana;

  • Radošums​.​

​

​​
​