Anotācija:
Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs organizēt profesionāli veidotas mārketinga kampaņas un veiksmīgāk pozicionēt savu uzņēmumu atbilstoši savai mērķauditorijai.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu darbinieki, individuāli komersanti, kuriem ir nepieciešamība paplašināt un attīstīt mārketinga informācijas nodrošināšanas veidus.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas:
uzņēmuma mārketinga un pārdošanas procesa atbalstam;
efektīvu uzņēmuma Google Ads kampaņu veidošanā;
mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšanā precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.
Mācību kursa tēmas:
1. Iepazīšanās ar Google Ads vidi:
Google Ads apraskts un pielietojums;
Google Ads salīdzinājums ar citiem mediju kanāliem;
Interfeisa cilnes;
Konta izveidošana un uzstādīšana.
2. Kampaņu veidošana:
Primāras kampaņas izveide;
Atslēgas vārdu piemeklēšana;
Atslēgas vārdu papildināšana un analīze ar Keyword planner;
Reklāmas satura veidošana;
Negatīvo atslēgas vārdu izmantošana;
Paplašinātās informācijas kampaņas.
3. Kampaņu veidošana Display network:
Display network kampaņas veidošana;
Display planner izmantošana tārgetingam;
AdBuilder izmantošana reklāmas satura veidošanai;
Reklāmas kanālu izvēle;
YouTube reklāmas.
4. Kampaņu optimizēšana:
Kampaņas mērķu uzstādīšana;
Kampaņas rezultātu analīze;
Optimizēšana kampaņas mērķim;
Reklāmas rādīšanas laika izvēle;
Ierīču izvēle reklāmām;
Ģeogrāfiskais un valodu targetings;
Cenas stratēģijas veidošana;
Testa un standarta kampaņu nošķiršana;
Kampaņu kvalitātes uzlabošana.
5. Citas noderīgas lietas:
Paziņojumu uzstādīšana;
Atskaišu veidošana;
Remārketinga kampaņas;
Budžeta pārvaldīšana.
Priekšzināšanas:
Interneta pārlūkprogrammu lietošanas prasmes, datu apkopošanas un analīzes prasmes.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Orientēties rīka vidē un veidot Google Ads kampaņas un reklāmas saturu;
Izvēlēties un veidot atslēgas vārdus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām;
Izvirzīt un optimizēt reklāmas mērķus;
Plānot un mainīt reklāmas budžetu;
Plānot reklāmas kampaņu, izvēloties attēlošanas ierīces un veidojot laika grafiku;
Plānot kampaņu un reklāmas saturu atbilstoši mērķauditorijai;
Veidot reklāmas ar Ad Builder un izvietot reklāmas YouTube;
Atsekot un veidot reklāmas kampaņu atskaites.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas:
Digitālas identitātes vadība;
Iekārtu un satura aizsardzība;
Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana.
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Iespēju atpazīšana;
Radošums.