Anotācija:
Komersantu darbinieki pēc kursu apguves spēs strādāt ar e-pasta mārketinga tehnoloģiskajiem rīkiem un izmantot tos datubāzes palielināšanai un e-pasta kampaņu izsūtīšanai.
Kursa mērķa grupa:
Mikro un mazo uzņēmumu pārdošanas un mārketinga darbinieki, individuāli komersanti, kuri veic produkta pārdošanu gan tiešsaistes vidē, gan attālinātā vidē.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par e-pasta mārketingu, tā iespējam uzrunāt potenciālos klientus. Organizēt mērķtiecīgus e-pastus konkrētām mērkauditorijām.
Mācību kursa tēmas:
1. Pamatprincipi veiksmīgai e-pastu mārketinga stratēģijai
Kas ir e-pasta mārketings;
Kā ievākt datubāzi;
Kādu informāciju prasīt no klientiem;
Kā ar to strādāt.
2. Esošās situācijas izpēte un e-pasta kampaņu plānošana
Datu ievākšanas iespējas;
Kā var iegūt labākus rezultātus, izmantojot esošos datus;
E-pasta kampaņas izveide.
Priekšzināšanas:
Datoru lietošanas iemaņas.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes vai tiešsaistes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena:
- Kursa pilnā cena (bez PVN): 210,00 EUR
- ERAF finansējums (70%): 147,00 EUR
- Kursa cena komersantam (bez PVN): 63,00 EUR
- Kursa cena komersantam (ar PVN): 107,10 EUR
Mācību rezultāti:
Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:
Izveidot e-pasta kampaņas atbilstoši pārdošanas posma mērķim;
Ievākt datus par saviem potenciālajiem klientiem;
Veidot automātiskus klienta onboarding e-pastus;
Analizēt iegūtos datus un tos izmantot.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā:
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp, kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku profesijas vai darbības jomas.
Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldīšana;
Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte;
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas;
Digitālā etiķete (Netiquette).
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai:
Iniciatīvas uzņemšanās;
Citu mobilizēšana.