Kursa programma
Anotācija:
Kursā
ietvertas tēmas par populārākajiem e-komercijas risinājumiem un
interneta mārketinga iespējām, kas ir neatņemama mūsdienīga uzņēmuma
attīstības pamatā. Izmantojot tehnoloģiju jaunākās iespējas, uzņēmums
spēs pilnveidot savus iekšējos procesus, kā arī veiksmīgāk veidot
komunikāciju ar saviem klientiem un piegādātājiem, popularizējot savus
produktus un pakalpojumus, kas veicinās zīmolu atpazīstamību un ļaus
ietaupīt resursus.
Kursa mērķis:
Palīdzēt kursa dalībniekiem apgūt prasmes:
Izprast e-komercijas un interneta mārketinga nozīmi;
Iepazīties ar e-komercijas tiesisko regulējumu;
Izmēģināt biežāk lietojamos e-komercijas risinājumus;
Iepazīties ar mājaslapas dizaina veidiem;
Iepazīties ar interneta mārketinga instrumentiem.
Priekšzināšanas:
Datora lietošanas iemaņas.
Kursa ilgums:
32
akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. apjomā
mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu
nostiprināšanai e-mācību vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību
jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Mijiedarbības iespējas, izmantojot digitālās tehnoloģijas
Iekārtu un satura aizsardzība
Vajadzību apzināšana un tehnoloģisko risinājumu meklēšana
Drošība
Problēmu risināšana
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: