Kursa programma
Anotācija:
Kursā ir ietvertas tēmas par pārdošanas procesu vadību
uzņēmumā, kā efektīgāk optimizēt un vadīt procesus, kā arī analizēt un
izvēlēties atbilstošās klientu auditorijas un uzturēt klientu attiecības.
Kursa mērķis:
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās
iemaņas par pārdošanas procesa organizēšanu uzņēmumā un IKT rīku izmantošanu
pārdošanas procesa atbalstam.
Priekšzināšanas:
Interneta
pārlūkprogrammu lietošanas prasmes, pamatzināšanas pārdošanā.
Kursa ilgums:
32 akad. stundas (klātienes mācības 16 akad. st. un 16 akad. st. mācību materiāls e- vidē.)
Kursa cena (bez PVN) 272,00 EUR, no tā:
ERAF finansējums 70% - 190,40 EUR
Kursa cena komersantam - 81,60
EUR
Mācību rezultāti:
Kursā mācību dalībnieki apgūs kā:
-
vadīt pārdošanas procesus, izmantojot digitālo tehnoloģiju
atbalstu;
analizēt klientu datus un izvēlēties atbilstošākos klientu
uzrunāšanas veidus.
Mācību kursa saistība ar ES jaunajiem prasmju ietvariem apmācību jomā
Mācību kursā iekļautas tēmas atbilstoši kompetenču ietvaram DigComp 2.0,
kas apraksta lietotāju digitālas kompetences, kuras ir nepieciešamas
sekmīgai digitālo tehnoloģiju lietošanai neatkarīgi no cilvēku
profesijas vai darbības jomas:
Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldīšana,
Personas datu aizsardzība un konfidencialitāte
Tai skaitā kursā iekļautas tēmas atbilstoši EntreComp ietvaram, kas nepieciešamas sekmīgai uzņēmējdarbībai: